O noua dimensiune in comunicarea comerciala

Pentru a atinge si sustine un nivel de performanta compatibil cu cel al colegilor din restul Europei, o componenta de prim rang o constituie nivelul transferului de informatie utila.

Permitand un flux activ de date pe linia furnizor/prestator-servicii/vanzator - client in principalele centre comerciale din Romania, platformele din generatia servicii imbunatatesc real timpii de asteptare si reduc tensiunea intre polii FURNIZOR si CLIENT, fie ei primari, intermediari sau finali.

Prin intermediul transparentei si al realizarii unei ferestre de calitate intre jucatorii din piata, persoanele fizice sau juridice pot relationa in conditii competitive.

In fapt, in conditiile unui contact facil cerere-oferta, tranzactiile au loc in principal pe plan local, deci cu un minim de costuri logistice si de transport. De asemenea, daca in cadrul orasului/zonei demografice nu rezulta disponibilitatea produsului/serviciului/clientului cautat, un simplu click va disponibilizeaza portalurile de servicii din celelalte orase deservite.

Un ghid in acest sens gasiti la ajutor .

Trebuie avut constant in atentie faptul ca informatia, in speta informatia reala comerciala comunicata sustine cresterea calitatii relatiilor economice si a civilizatiei in general.

Comunicare si colaborare, doua concepte pentru un viitor comun.